.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

Need for Speed Payback PC Deluxe Edition-3DM

نسخه ی Digital Deluxe Edition برای دانلود بازی Need for Speed Payback هم زمان با انتشار آن در شبکه استیم، توسط گروه ۳DM منتشر شد. دقت کنید که این نسخه فقط فول آنلاک می باشد و دیتای اصلی بازی را شامل می شود و هنوز بازی کرک نشده است. بازی دارای قفل گذاری Denuvo و Origin DRM می باشد. اما خوشبختانه بخش داستانی بازی را می توان به صورت آفلاین بازی کرد و مانند نسخه ۲۰۱۵ این بازی، نیازی نیست که حتما آنلاین باشید. در هر صورت، در حال حاضر دیتای بازی قرار گرفته تا اگر می خواهید از آن برای سی دی کی اوریجینال خود بدون هیچ مشکل و به صورت کاملا قانونی استفاده کنید. هم چنین، زمانی که بازی کرک شود نیز می توانید از این دیتا برای انتقال به نسخه ی کرک شده استفاده کنید. البته، اگر می خواهید بازی را به صورت کرک شده استفاده کنید، توصیه اکید وبسایت دانلودها به انتظار تا انتشار نسخه ی کرک شده می باشد. تصمیم با شماست! لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته باشید.

داستان بازی به طور خلاصه در مورد شخصی به نام تایلر است که برای مبارزه با کارتل The House تصمیم می‌گیرد گروهی از بهترین راننده‌های شهر را دور خود جمع کند، اما مبارزه این تیم تنها به یک کارتل خطرناک محدود نمی‌شود و در این بین باید به خاطر قانون‌شکنی‌هایشان با نیروهای پلیس هم درگیر شوند. یکی از مهم‌ترین نکات دانلود بازی Need for Speed Payback این است که شما در نقش همه اعضای گروه می‌توانید بازی کنید و این موضوع همانطور که در اولین تریلر گیم‌پلی بازی نشان داده شد، تنوع خوبی در مراحل بازی ایجاد می‌کند. ویژگی دیگری که باعث می‌شود داستان دانلود بازی Need for Speed Payback جذاب‌تر و گیراتر به نظر برسد، میان‌پرده‌های فوق‌العاده آن است که حداقل از نظر بصری جذابیت منحصربه‌فردی دارند. حتی گاهی در لابه‌لای گیم‌پلی نیز شاهد میان‌پرده‌های کوتاهی خواهیم بود که می‌تواند حسابی آدرنالین خون ما را بالا ببرد. هر کدام از کاراکترهای بازی مهارت و تبحر خاصی دارند و در بخش‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند. برای مثال جسیکا را می‌توان شجاع‌ترین عضو گروه دانست که خوره تعقیب و گریزها و آفرینش صحنه‌های سینمایی و هیجان‌انگیز است. در مقابل تایلر هم بهترین و سریع‌ترین راننده گروه محسوب می‌شود. در آخر هم کاراکتر شان را داریم که مهارت ویژه‌ای در مسابقات آفرود و دریفت دارد.

















:: موضوعات مرتبط: دانلودبازی کامپیوتر PC , دانلود بازی Need for Speed Payback Deluxe Edition برای کامپیوترpc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Need for Speed Payback , دانلود Need for Speed Payback , دانلود رایگان بازی Need for Speed Payback , دانلود نسخه نهایی بازی Need for Speed Payback , دانلود نسخه فشرده بازی Need for Speed Payback , دانلود نسخه دلوکس بازی Need for Speed Payback , دانلود نسخه کم حجم بازی Need for Speed Payback , دانلود nfs payback , دانلود رایگان nfs 2017 , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : یک شنبه 14 آبان 1396

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی